Умови повернення
Повернення товару можливо протягом 14 календарних днів або протягом встановленого терміну гарантії.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар при таких умовах:
o наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
o збережений гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
o цілісність комплекту не порушена.
Необхідно надати:
o товар неналежної якості,
o документ неремонтопридатності від сервісного центру,
o гарантійний талон,
o сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну,
o паспорт або інший документ, що засвідчує особу.